.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور باشکوه مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن
در راهپيمايي امسال 22 بهمن در گرگان، حضور اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پير جوان، روستايي و شهري در اين همايش ملي بسيار چشمگير و قابل تقدير بود ...
حضور باشکوه مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با سراسر كشور در زير بارش الهي راهپيمايي باشكوه 22 بهمن در گرگان باشكوه برگزار شد.

در راهپيمايي امسال 22 بهمن در گرگان، حضور اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پير جوان، روستايي و شهري در اين همايش ملي بسيار چشمگير و قابل تقدير بود.

شركت‌كنندگان در اين همايش ملي با سردادن شعارهاي ضد استكباري و در دست داشتن پلاكاردهايي، يك بار ديگر حمايت خود را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي به نمايش گذاشته‌اند.

همچنين در راهپيمايي شهر گرگان كه با حضور محصولي وزير رفا، استاندار گلستان، نماينده ولي فقيه در استان، و جمعي از مسئولان عالي رتبه گلستان برگزار شد مردم با شعارهاي "مرگ بر آمريكا " و "مرگ بر اسرائيل "، "در بهار آزادي جاي شهدا خالي "، "مرگ بر منافق "، "استقلال آزادي جمهوري اسلامي "، "خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست " بار ديگر با آرمان‌هاي امام، شهدا و انقلاب تجديد بيعت كردند.

راهپيمايان در اين مراسم با به ‌آتش كشاندن آدمك اوباما اقدامات مختلف استكبار جهاني در ايجاد موانع براي رشد و توسعه ايران اسلامي و ضربه زدن به نظام اسلامي را محكوم كردند.

همچنين شركت‌كنندگان در مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن گلستان با محكوم كردن اقدامات سران فتنه ضمن تاكيد بر بصيرت خواص و اظهار مواضع شفاف، حمايت قاطع خود را از حركت علمي جوانان ايران اسلامي در دستيابي به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، علوم ليزري و ديگر صحنه‌هاي علمي اعلام كردند.

در پايان اين مراسم گرگان قطعنامه يوم‌الله 22 بهمن در حمايت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي قرائت و مورد تاييد شركت‌كنندگان قرار گرفت.

گزارش رسيده از شهرهاي استان گلستان حاكي از آن است كه صبح امروز قشرهاي مختلف مردم از شهرهاي مختلف استان از دانشجويان، دانش‌آموزان، نيروهاي نظامي و انتظامي، كسبه و بازاريان، اصناف و زن و مرد با حضور در اين راهپيمايي بيعت خود را با آرمان‌هاي امام و انقلاب اعلام داشته و بر ادامه راه انقلاب و امام راحل و پيروي از ولايت فقيه و مقابله با استكبار جهاني و ظلم‌ستيزي اعلام داشتند.

شهروندان گلستاني با در دست داشتن پلاكاردهايي با عنوان "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل "، ضمن بيعت مجدد با آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل برائت خود را از سركرده‌هاي استكبار جهاني به خصوص آمريكا و اسرائيل در حوادث بعد از انتخابات اعلام كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.